sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Outfit 26/10-12

Heippa! Mua niin harmittaa etten ole viime aikoina pystynyt pitämään lupauksiani, saatika päivittelemään tätä puolta niin usein kuin yleensä. Murr! Kuvakansiot täyttyy viime viikon asuista (niistä kun olen kuvat ehtinyt ottamaan) mutta tänne puolelle ne eivät ole päätyneet. Sen tietää sitten mitä ensiviikolla on luvassa :)

Perjantaina mulla oli vapaapäivä ja tällaisessa asussa mentiin. Tein pientä shoppingkierrosta ja yritin kuumeisesti etsiä hyviä syysnilkkureita. Joskus olen maininnutkin, että nilkkurityttöjä en ole laisinkaan, mutta nyt olen tasaisesti ruvennut lämpeämään niille. Sopivia en kuitenkaan tältä reissulta löytänyt.
Scarf, bag/ LV
Hakusessa mulla oli nilkkurit matalilla tolppakoroilla. Liian korkeat ne eivät saa olla koska sitten mulla on nilkka kaksinkerroin alta aikayksikön kun lähen luistelemaan noille jäisille teille. Mulle riitti muksahtelut viime talvena jo ihan perus uggeilla, joten en takuulla lähde uhmaamaan minkään valtakunnan koroilla ennenkuin tiet ovat kuivat!

Noh etsintä jatkukoon! Nettikauppoja en ole sen kummemmin ehtinyt vielä koluamaan ja veikkaankin, että sieltä ne mun parit voisivatkin löytyä. Malliltaan Acne pistol-tyyliset kun löydän niin ne minä nappaan :)
Joku oli sitten ilmeisesti unohtanut poistaa kellosta suojamuovin..
Mutta nyt sitten puolestaan asuun. Mä ihan oikeasti jo kaipaan toista huivia jossain kivassa sävyssä, sillä tämä huivi on kohta puhki kulutettu. (Joulupukki vink!) Rakastan tuota sävyä, mutta kukaan ei kohta jaksa enää katsoa mun asuja kun jokapaikassa tämä huivi pilkahtelee ;)

Olen ihastellut ihan perus mustaa kuin ruskeaakin. Oikeastaan tästä syystä en ole sitä vielä hankkinut. Toisena päivänä olen varma, että ruskea sen täytyy olla kun taas toisena olen enemmänkin vakuuttunut mustan käytännöllisyydestä. Perus shaalia en enää hanki yhdestä kappaleestani viisaampana, vaan tällä kertaa ajattelin satsata Lurex versioon. 
Shirt/ Zara, Pants/ H&M, Watch/ MK, Boots/ Valentino
Beiget luottohousuni ovat hetken aikaa olleet pannassa, sillä en ole keksinyt noihin sopivia, yhdisteltäviä kenkiä. En ole oikeastaan vakuuttunut edes noihin mustiin saappaisiin yhdistettynä, mutta kertokaahan te oma mielipiteenne ja mitkä ihmeen kengät itse yhdistäisitte vaaleiden housujen kaveriksi?

Vaaleiden housujen kaveriksi valkoinen keveä Zaran paita, sekä olalle hetken lepotauolla ollut Artsy GM. Alunperin kaulaan oli kiedottuna tuo toinen shaalini sävyssä Verone, mutta kyllä mä kuitenkin vakuutuin tuon sinisen huivin raikkaudesta ja nappasin sen viime hetkenä kaulaani. Mitäs mieltä te olette, kumpi iskee paremmin?
Monogram shawl, Verone or Denim scarf. Which one?
Tulipas asiaa taas kerrakseen. Sitä se teettää kun ei ole hetkeen päässyt tänne höpöttelemään. Tänään mulla ei ole sen kummosempia suunnitelmia, paitsi ainakin se, että salille mulla ei oo mitään asiaa. Mulla on nimittäin ollut tosi onnistunut viikko treenailujen suhteen ja maaanantaista saakka on tullut jokapäivä käytyä erilaisissa jumpissa sun muissa.

Kuukauden tauon jälkeen menin eilen sitten ensimmäistä kertaa pumppiin (virhe!!) ja venyttelyt unohdin (virhe!!) = tänään en päässyt sängystä ylös ilman yöpöydän tukia.. Haha! Kuullostaa hullulta, mutta mä oikeastaan tykkään tosta tunteesta. Se fiilis aamulla kun tietää, että jotain on eilen tullut tehtyä! Palkkarikaupoille tänään joutuu ehkä menemään, sillä vanhat pussukat ammottavat tyhjyyttään ja itse koen, että ne ovat super tärkeitä treenaamisen kannalta.

Nyt lorinat loppu ja venyttelemään. Ois kiva jos huomenna pystyisi normaalisti kävelemään ;) Ihanaa sunnuntaita kaikille!

10 kommenttia:

  1. Mä tykkään enemmän vaaleasta huivista, haaveilen vähän siitä itsekin :)

    Aijjai, mä tykkään kans siitä tunteesta, kun tietää tehneensä. Just alkaa jo olemaan helpottamaan päin takapuoli ja rintalihaspuoli, voi taas mennä huomenna niitä rääkkäämään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkö! Totta, se olisi ollut pientä vaihtelua tähän ainaiselle Denim huiville :) Täytyy jossain vaiheessa pistää asukuvat myös tuosta toisesta huivista niin näkyy lopputulos paremmin :)

      Haha mä luulinkin, että oon ainut masokisti joka tykkää tuosta rääkin jälkeisistä fiilingeistä :D Tänään on tullut ainoastaan tehtyä palauttava lenkki (joka tosin sekin meni kuin jalkavammaisella) mutta niinkuin sanoit huomenna rääkit taas alkakoon! ;)

      Poista
  2. hei mitä palkkareita käytät? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä olen käyttänyt Reco2, sekä Hera80 vaihdellen :)

      Poista
  3. Noiden housujen kanssa sopii esim. just mustat saappaat sekä ruskeet :)
    Mun mielestä toi vaalee huivi sopii paremmin, natsaa noihin housuihin niin hyvin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Konjakinvärisetkin olisivat voineet toimia! Tuli mieleen kun tuosta ruskeasta hihkaisit :) Harmi vaan, että tuo konjakkipuolisen kenkäkokoelman saldo on pyöreä 0. Hennesin keinonahkasaappaat kun ehdin jo mäkeen heittää niin kauheassa kunnossa olivat.

      Nyt nokka kohti uusia nilkkureita ja toivonmukaan vaaleita semmoisia niin saadaan vähän vaihtelua tuohon kenkäpolitiikkaan :) Ja totta, nyt kun tarkastelee paremmin niin kyllä tuo beige huivi oisi voinut olla omiaan tuossa vaaleassa asussa :)

      Poista
  4. Vau miten upea asukokonaisuus! täydellinen suorastaan! :)<3

    VastaaPoista

Suositut tekstit