lauantai 27. lokakuuta 2012

Haaveilua asuista

Ajankuluksi väsäsin kollaasin kahdesta asusta, jotka tällä hetkellä pukisin päälleni enemmän kuin mielelläni. Kollaasissa nähdään tuttua ja turvallista tummansinistä, sekä itselleni hiukan vierasta burgundya, eli viininpunaista.

Kollaasin asuihin halusin samoja elementtejä mitä jo vaatekaapistani löytynee, sekä muutamia sellaisia jotka löytyvät itseasiassa myös tämänhetkisestä haavelistalta. Niinkuin kollaasista huomaa myös beiget housut ovat löytäneet tiensä tämän likan sydämeen!
Voih tuo viininpunainen bleiseri! Olen kehittänyt siitä jo pienimuotoisen pakkomielteen, mutta vielä en ole ehtinyt kaupoille asti sitä ihastelemaan. Tuo sävy kuuluu ehdottomasti syksyyn ja sopisi kuin nakutettu klassisen Mulberry huivini kaveriksi!

Toinen mikä on hetken haave/toivelistallani keikkunut on musta arkilaukku. Tällä hetkellä en oikeastaan omista kuin ainoastaan Vuikkarin tummanruskeita laukkuja, sekä Pradan toteni, joka sekin on sävyltään tummanharmaa. Musta laukku kuuluu ehdottomasti vaatekaapin kulmakiviin ja sopivasti minulta uupuukin ;)

Mitä teidän syksyn haavelistalta löytyy?

6 kommenttia:

  1. Mun syksyn haavelistalta löytyy myös viininpunasta! Viininpunanen bleiseri ja housut olis mukava lisä mun vaatekaappiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi minäkin olen haaveillut pienen ikuisuuden viininpunaisista pöksyistä, mutta hitusen pelkään, että jäisivät kaapin perukoille. Pieni arkajalka mussa asustaa ja pysyttelen yleensä vaan tutussa ja turvallisessa (eli vaaleissa sävyissä!)

      Puolestaan bleiseri voisikin olla se mun juttu :) Yhdistettynä vaaleisiin yläosiin niin avot!

      Poista
  2. itselläkin vähän jälkijunassa on alkanut myös tuo viininpunainen bleiseri kuumotella, mutta saa nähä saanko sitä koskaan kotiin asti kuljetettua :P olen nimittäin vielä epävarma kuinka monta kertaa kyseinen vaate sitten loppupeleissä pääsisikään päälle.. mutta tällä hetkellä olen jo toteutellut mun syksyn haavelistaa uusien mustien ratsastussaappaiden ja kumppareiden muodossa;) toisaalta onhan niitä haaveita silti jäljellä! Kovasti haluaisin itselleni erään tiger of swedenin weekend laukun, mutta ehkä voisin luvata sen itselleni vaikka joululahjaksi tai sitten jo nimpparilahjaksi jos en ihan jouluun asti jaksa odotella;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuullostaa niiin tutulle! Mä myös lämpenen niiiiin hitaasti näille "villityksille" mutta kyllä mä silti aina lopulta menen niihin ihastumaan. Se tosiaan onkin sitten eri juttu monta kertaa kys.kappaleet pääsevät ulkoilun makuun, mutta aina vaan on saatava.. ;)

      Burgundy housuillekkin olen lämmennyt, mutta taidan pysytellä toistaiseksi vain bleiserissä. Taitaa tulla liikaa väriä mun pukeutumiseen jos housujen muodossa täytyy burgundyä ulkoiluttaa ;) Täytyy totutella vaan siihen ajatukseen, että kaikki mikä näyttää toisen päällä hyvältä ei välttämättä näytä itsellään..

      Mulla myös on pidemmän aikaa ollut haaveissa musta arkilaukku, sekä kullanvärinen rannekoru. Jospa vaikka jouluna voisi itsensä palkita! (en tiedä mistä, mutta tuo vaan on niin osuva tekosyy:D)

      Poista
  3. Heippa! Luikkareihin hullaantuneena kiinnostaisi mitä malleja Sinä omistat kyseiseltä merkiltä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka!

      Hei kurkkaiseppas tähän postaukseen! Postaus on suhtkoot vanha mutta "kokoelma" on siitä huolimatta pysynyt lähestulkoon samana :) Muutamat Vuiskat tuosta olen pistänyt kiertoon (Multicolore, Damier Neverfull, sekä Denim Baggy PM) ja tilalle puolestaan hankkinut Neverfullin ihan perus Monogram kuosissa :)

      http://asecrettroveofluxury.blogspot.fi/2012/02/my-vuittons.html

      Poista

Suositut tekstit