tiistai 1. marraskuuta 2011

Burgundy & Rose gold

Olen tällä hetkellä aivan äärettömän rakastunut viininpunaisen ja rosekullan yhdistämisestä! Mielyttävä yhdistelmä syntyi ihan vahingossa, kun olin tekemässä Polyvoressa kollaasia.
Viininpunainen satiinimekko, Michael Korsin rose gold rannekello, sekä OPI kynsilakka, juuri tolla syötävän ihanassa Burgundy värissä.
Blogissani on ennenkin nähty nuo viininpunaiset korkkarit ja täytyy sanoa, että tuo väri ja malli on aivan täydellinen! Pikkujouluihin pukeutuisin perus pikkumustan sijaan viininpunaiseen mekkoon, sekä korkkareihin, yhdistettynä rose gold-värisiin asusteisiin.

Aikaisemmin oikeastaan inhosin tuota ruusuisenkultaista väriä, mutta tässä sekin nähtiin, että oikein yhdistämällä sekin voi näyttää hyvältä!

Myös Fashiolistan puolella näkyy tämä uusi lemppari yhdistelmä, johon yhdistämällä myös tuo tummemmanruskea, sekä vaaleanpunainen näyttää kivalle yhdessä.

Mites teihin iskee tuo ruusuisenkultainen rose gold väri?

5 kommenttia:

  1. Onpa ihana blogi sinulla! Kulta ja burgundi eivät ole minun juttuni (ainakaan vielä) ;), mutta kuvissa näyttää aivan upealta! :)

    VastaaPoista
  2. Ruusukulta on kyllä upean näköistä, mutta jotenkin niin huono yhdistää mihikään muuhun korumetalliin.

    VastaaPoista
  3. Zeta: Voi ihana kiiitos :) ja tervetuloa lueskelemaan! Täälläkin sytytään näistä niin hiljalleen, mutta aina se tulee kuitenkin jossei heti niin peräjunassa! ;)

    Tiia: Se on kyllä totta! Ja muutenkin aika harvan vaatevärin kanssa sopii yhteen.. :/

    VastaaPoista
  4. ruusukulta iskee kyllä,mun omat korut ovat suurimmaksi osaksi sitä materiaalia:) Muutenkin aivan ihania juttuja tässä sun toivelistalla<3

    VastaaPoista
  5. champagne: voi vitsi kun osaisin itsekkin käyttää sitä! Hopea se vaan taitaa olla mun juttu, mutta olen kyllä osittain lämmennyt jo tuolle ruusukullalle ;)

    VastaaPoista

Suositut tekstit