Nyt olisi kyllä paikoillaan ottaa Mangon kehut takaisin itselleen.. Voitteko uskoa, tuo kaunis statement, jota niin kovin viime postauksessa hehkutin tuli suoraan rikkinäisenä perille?! Oli siinä monttu auki kun nostin pahvin paketista ja koko koru putosi lattialle ja ketju jäi kirjaimellisesti käteen! Ei voi muuta kuin ihmetellä, onko koru oikeasti lähtenyt matkaan jo rikkinäisenä? On nimittäin vähän vaikea uskoa, että matkalla se olisi ratkennut moneen osaan..
Persaus pystyssä siinä sitten yritin lattialta etsiä tuota metallista lenksua jos olisin sen itse pihdeillä laittanut paikoilleen, mutta herää epäilys oliko sitä edes olemassa, kun en sitä mistään löytänyt..
Se kehujen arvoinen statement! |
Hmh! Ei auta muu kuin ottaa huomenna nokka kohti Mangoa ja reklamaation tekoa. Toivottavasti Mango edes hyvittäisi nuo postarit, kun kyseessä tosiaan on täysin viallinen tuote. Täytyy yrittää saada koru käsiin liikkeestä, ei tätä nimittäin uskalla enää toiseen kertaan tilata..
Todella ärsyttävää tuollainen! Saisi Mango ehdottomasti vähintäänkin postarit korvata! Itse työnkin puolesta välillä suuriakin määriä postittanut ja kertaakaan ei ole mennyt postissa mitään rikki. Aika outoa mielestäni, että tuolla tavalla rikki menee postissa, voi olla mahdollista tietenkin, mutta varmasti tuotteessa jo jotain vikaa ollut, kun postiin lähtenyt.
VastaaPoistaOli kyllä todella kurja juttu, korua kun olin niin innokkaasti odotellut saapuvaksi ja paketin avattua yllätys olikin tämännäköinen.. :( Onneksi myymälään soitettuani korua vielä löytyi valikoimista ja sain sen huomiselle varattua. Harmittaa kuitenkin ajaa 10km pelkän kaulakorun takia, jonka netistä juuri senkin takia tilasin, ettei tarvitsisi ajella maailman ääriin sitä hakemaan :D
PoistaMiinuksena Mangon likka kuitenkin sanoi, ettei postikuluja palauteta, vaikka koru viallinen olikin.. Noh, pääasia kai kuitenkin, että ehjä koru löytyi tilalle, eikä tarvitse pelätä kesken kauppareissun sen putoavan kaulasta ;)
Väärinhän tuo on tottakai ja kurjaa etteivät edes postareita hyvitä, mutta huvitti hieman tuo kommenttisi, ¨ettei tarvitsis ajella maailman ääriin¨
PoistaJo johan on, ihan 10 km pitää ajaa :D Kyllä huomaa että olet varsinainen kaupunkilaistyttö, täällä jos etenee kymmenen kilometriä ihan mihin tahansa suuntaan niin ei ole vielä missään :D
Noh noh, mun sanomisia ei kannata ottaa kovin vakavasti :D Tarkoitin kommentin kyllä niin, että tuntuu turhalta matkustaa edes sitä 10 kilometriä virheen takia, joka ei ole edes omaa syytäni vaan vastapuolen töppäilyjä. Alunperin kun korun tilasin, oletin, että saan sieltä priimaa (luonnollisesti), eikä tarvitsisi uudestaan lähteä sitä kissojen ja koirien kanssa etsimään, mutta joudun kuitenkin (Ja maksaa rikkinäisestä korusta vielä turhaan postaritkin) mutta juu.. Hieman rivienvälistä lukua ;)
PoistaMutta kaupunkilaistytön, sen allekirjoitan täysin! :D
Hih olen jotenkin aina olettanut ettei sinulla ole ajokorttia,en tiedä miksi :D
PoistaEi mulla itselläni olekkaan ;D
PoistaVeikkaan, että tuote oli rikki jo lähtiessään. Itse olen kanssa saanut Mangolta jo valmiiksi rikkinäisen tuotteen. :(
VastaaPoistaTuohan on ihan älytöntä, asiakkaan petkutusta suomeksi sanottuna. Vitsi kun pistää vihaksi! :( Joskus mulla käynyt hennesillä vastaavanlaisesti erään farkkupaidan kanssa. Sain nimittäin saman rikkinäisen paidan kahteen kertaan.. Paita oli ilmeisesti laitettu rekliksenä menemään, mutta päätyi kuitenkin myyntiin ja vieläpä osui omalle kohdalleni toistamiseen!
PoistaPiti siinä hiukan hieraista silmiään, mutta otettuani asiakaspalveluun yhteyttä sain anteeksipyyntönä etusetelin nettikauppaan. Postareiden hyvitys olisi siis ollut vähintä miten Mango olisi voinut tapahtumaa pahoitella.. :/
Aikamoinen sattuma että koru olisi kummastakin päästä mennyt rikki postin käsittelyssä.. Ei oikein kuulosta uskottavalta! Minusta ainakin törkeän huonoa asiakaspalvelua Mangolta ettei edes postareita hyvitä, vaikka koru ollut mitä luultavammin rikki jo lähtiessä ja joudut vielä ajamaan kymmenen kilometriä hakeaksesi uuden :/ Jos olisi sattunut omalle kohdalleni, kiehuisin raivosta (teen sitä melkein jo sinunkin puolestasi hehheh ;)
VastaaPoistaNo eikö olekkin! On meinaa hivenen monimutkainen tarina järjellä ajateltavaksi ;) Vakaasti uskon, että koru on lähtenyt liikkeelle jo rikkinäisenä ja harmillisesti se on juuri minun kohdalleni osunut.. Vai oletko kuullut osien hävinneen suljetusta pussista? Hah, ehkä otan sut huomiselle reissulle mukaan niin saat puhua asian maaliin! :D
PoistaMistä liikkeestä noita koruja vielä löytyi? :)
VastaaPoistaYstävällisen lukijani vinkistä, koruja löytyi vielä Itäkeskuksesta :)
PoistaAika jännä juttu että ei postareita edes makseta takaisin, onhan sentään kyseessä reklamaatio! Tosin ei taida mangolla olla sellaista toimintaa, että verkkokaupasta tilatut tuotteet voi palauttaa/vaihtaa myymälään? Mutta tälläiset pienet jutut (ilman minkäänlaista hyvitystä) kyllä pistää ostajan ajattelemaan, ostaakko enään mitään kyseisestä putiikista!
VastaaPoistaNo samaa ihmettelen minäkin! Ja vielä nimenomaan kun Mangon nettikaupan tuotteet voi palauttaa/vaihtaa liikkeessä! Oikeastaan tilasinkin hieman sen nojalla, ettei mun tarvitsisi lähteä liikkeitä kiertelemään ja korua etsimään, mutta nyt joudun tämän rekliksen takia kuitenkin :/ Noh, ei manata vielä, katsotaan miten käy! ;)
PoistaItse ihmettelin aivan samaa, kun viimeksi tilasin Mangolta. Tilaamani aurinkolasit olivat valmiiksi rikki ja toisesta sangasta puuttui pehmike korvan takaa! Kuinka rikkinäistä tavaraa ylipäätään lähetetään matkaan, kuvitellaanko ettei asiakas muka huomaa, ihan uskomatonta!
VastaaPoista-Mira
Voi kuinka pistääkään karvat pystyyn tällainen toiminta! :( Hartaasti toivon, että tajuaisivat viimeistään tässä vaiheessa ottaa tuon korun sivuun, eivätkä enää yrittäisi sitä onnenkaupalla muille lähettää.. Tämä on myös kurjaa niille, jotka eivät Mangon lähistöllä asu. Joutuvatko he siis maksamaan postimaksut vielä takaisinkin, kun DHL:n kauttahan ne ovat maksulliset? :/
PoistaMinullakin on todella huonoa kokemusta Mangon nettikaupasta, en suosittele! Tilaukseni ei jostain syystä mennyt läpi, mutta pankkini katevarauksiin jäi kuitenkin tilaukseni summa (n. 150€), joka oli siellä KUUKAUDEN ennen kuin se vanheni! Olin Mangon asiakaspalveluun yhteydessä kolmesti ennen kuin he vastasivat muutaman viikon odottelun jälkeen englanniksi jollakin blaablaa-vastauspohjalla ("Meille Mangossa tietoturva-asiat ovat todella tärkeitä...") mutta eivät poistaneet tai sanoneet mitään katevarauksesta. Toisen kerran kun tilasin sieltä vaatteita, he vain ilmoittivat, että tämä neule on loppu eivätkä lähettäneet sitä ollenkaan, vaikka olisin halunnut siinä tapauksessa vaihtaa sen kokoa isompaan. Minulla oli samassa tilauksessa sama neule toisenkin värisenä, ja juuri siinä isommassa koossa, joten luonnollisesti olisin halunnut sen. Kuitenkin kun kävin katsomassa nettikaupasta samana ja seuraavana päivänä kyseistä neuletta, se antoi minun lisätä sitä 20kpl ostoskoriin siinä haluamassani koossa ja mennä eteenpäin tilauksen kanssa, vaikka juuri ilmoitti, ettei neuletta ole... Harmi, sillä Mangon nettikaupassa on todella ihania vaatteita, mutta palvelu on ala-arvoista!
VastaaPoistaEi voi muuta sanoa kun, teidän kokemuksia lukiessani, sekä omasta kokemuksestani mulla on jäänyt niin paha maku suuhun, että saas nähdä tulenko jatkossa tilaamaan heidän nettikaupastaan enää mitään.. Kurjaa sinänsä, kun olen aina tykännyt sieltä tilata (toimitus on ollut supernopeaa ja valikoimista on löytynyt tuotteita, joita ei liikkeistä ole enää saatavilla!), mutta tällaisten kokemuksien myötä sitä oppii varovaiseksi..
PoistaOlen aina ollut laiska sen suhteen, että olisin jotain tiettyä tuotetta lähtenyt liikkeistä etsimään ja näin ollen nettitilaus on ollut nopea ja helppo ratkaisu, mutta jatkossa taidan tosiaan tyytyä siihen kiertelyyn ja siihen, että näen jo ostattaessa onko tuote täysin priima :/
Suunnittelin, että tilaisin Mangon nettikaupasta vaatteita, mutta taitaapa jäädä tilaamatta näiden kommenttien jälkeen... Harmillista todella tämä ja kuten aikaisemmin on mainittu meille " mangottomille" on nettikauppa ainoa vaihtoehto ja sitä kautta ei näköjään voi olla varma tuotteen ehjyydestä. Pitää sitten seuraavalla Helsingin reissulla käydä liikkeessä :) Harmi tuo korujuttu kyllä, toivottavasti vahinko ei lähde kiertämään :)
VastaaPoistaInhottavaa, että yhdestäkin huonosta kokemuksesta voi jatkossa jäädä Mangon palvelut käyttämättä :/ Painotan kuitenkin, että olen tehnyt liki kymmenen tilausta Mangon nettikaupasta ja tämä on ainoa laatuaan.. Muutoin tuotteet ovat aina olleet sitä mitä olen olettanutkin ja lisäksi toimitus on aina ollut salaman nopeaa! Se huono tuuri kun voi vain iskeä kenen kohdalle tahansa..
PoistaKuitenkin yllätyin luettuani muidenkin kokemuksia nettikaupan tuotteista ja hiukan meni maku koko tilaamisesta! Ja niinkuin tuossa hihkaisitkin, vastaavanlainen tilanne olisi todella kurja heidän kannalta, joilla olisi pidempi matka Mangoon :/
Harmi, että toi koru olikin noin huono. Nätti se silti on! Pari toivetta: Voisitko tehdä postauksen alusvaatteista eli minkälaisia alustoppeja käytät vaaleiden sifonkiunelmien kanssa? Mulla tulee aina näkymään rumasti pitsirintsikoiden saumat tai alustopin olkaimet... Tiedän ettet julkaise kasvojasi, mutta voisitko tehdä postauksen meikkisi kulmakivistä ja vaikka etsiä kuvia meikeistä, joista pidät? Kiitos jo etukäteen :)
VastaaPoistaAursinkoista päivää,
Byydi
Taisi korun laatu tulla selväksi heti ensikättelyssä :( Täytyy toivoa, ettei sentäs kesken kauppareissun putoa kaulasta! Se vasta voisi kiuallista ollakkin;D Hei ja kiitos hirmuisesti postaustoiveista! Usko tai älä, mutta en ole koskaan pitänyt alustoppeja sifonkitoppien alla, vaan tavalliset nudenväriset liivit ovat pelastaneet senkin probleeman! Joten suosittelen ehdottomasti ensi alusvaate reissulla kurkkaamaan ihan basic puolelle ja valkkaamaan niin tavalliset nude liivit kun olla ja voi! Voisimpa melkein pääni laittaa pantiksi etteivät juurikaan pitäisi kuultaa hentojen puseroiden läpi :)
PoistaMeikkipostausta mun on pitänyt toteuttaa jo iät ja ajat, mutta kiitos tästä "muistutuksesta"! Laitan sen oitis muhimaan ensi viikon luonnoksiini ;)
Aurinkoista viikonloppua sinullekkin Byydi! ♥
Eikä miten huono tuuri! :( Koru on todella kaunis!
VastaaPoistaOli kyllä suorastaan todella huonoa tuuria :( Onneksi kuitenkin liikkeestä löytyi kys. korua vielä ja sain vaihdettua ehjän tuon rikkinäisen tilalle, loppu hyvin kaikki hyvin ja uuden korun omistaja on enemmän kuin onnellinen! ♥
PoistaEi voi olla totta.. Ompa todella huonoa asiakaspalvelua!! Ei saisi olla mahdollista tuollainen, lähettää nyt valmiiksi rikkinäinen koru..:(
VastaaPoistaNo sanos muuta! Itse olin myöskin aivan äimänkäkenä korun saatuani :/ Onneksi tarinalla oli kuitenkin onnellinen loppu, sillä rikkinäinen koru lähti rekliksenä kohti Espanjaa ja uusi koru taasen kohti minun kotiani. Ja voi pojat, tuo koru on täydellinen! ♥
PoistaThanks Christina! :) xx
VastaaPoistamillon uutta postausta? :)
VastaaPoistaHeti huomenna luvassa! :)
PoistaMangon täytyy palauttaa postikulut jos palautt tuotteen viallisena ja ikäänkuin et vaihdakkaan tuotetta uuteen, vaan ostat liikkeestä toisen kappaleen:)
VastaaPoistaTiedätkö, juuri näin asiani myyjälle esitin, mutta hän vain kiven kovaan väitti, että mikään kikkailu ei oikeuta Mangoa palauttamaan postareita! Empä ole kyllä rehellisesti ennen tämänkaltaisesta käytännöstä kuullut! Reklamaatio on aina reklamaatio, eikä asiakkaan vika, mutta tässä tapauksessa jouduin kuitenkin "kärsimään".
PoistaTaitaa tuolla Espanjan puolella olla ihan omat, ennenkuulumattomat käytännöt ;D
Onmpa outoa :o Eli tuolla perjaatteella voivat tarkoituksella lähettää rikkinäisiä tuotteita, jotka eivät muuten kaupassa menisi kaupaksi ja näin saada tuotteista edes postikulut hyödyksi (eli mitä niistä yritykselle voittoa jää) !!? en kyllä varmasti tilaa mangolta netistä..
PoistaOn kyllä kieltämättä todella hämärä yhtälö, eihän tuota nyt pysty järjellä ajattelemaan. Veikkaan, ettei Mangolla edes ole "reklamaatiota" kun kerran laittavat rikkinäiset tuotteet eteenpäin.. Täytyy myöntää, että pahamieli jäi :/
PoistaYstäväni kerran sovitteli kenkiä mangossa ja huomasi, että mokkapintaisiin kenkiin oli tullut syvä ja suuri naarmu. Ystäväni kävi kysymässä myyjältä että eikö "rikkinäisistä" tuotteista saisi alennusta niin myyjä vastasi siihen suoraan että he myyvät myös rikkinäiset tuotteet normaaliin hintaan toivoen ettei asiakas ostotilanteessa huomaa mitään puutetta... Kengät arvatenkin jäi kauppaan enkä kyllä ole liikkeessä sen jälkeen enää käynyt...
VastaaPoistaSiis mitä ihmettä?! Nyt loksahti leuka niin ammolleen etten tiedä saanko sitä enää normaali asentoon;D Mistä lähtien on ollut ok hujata maksavia asiakkaitaan? Luulevatko he tosiaan, ettei kuluttaja huomaa puutteita. Eikös tuo ole jo ristiriidassa kuluttajasuojan vaatimusten kanssa!
PoistaMielestäni on ollut myös hassua, ettei esim. Zarassa tehdä ns. "reklamaatiota", että saisit ehjän tuotteen tilalle vaan he vievät tuotteet itse korjattavaksi, jonka jälkeen asiakas saa alunperin viallisen tuotteen korjattuna takaisin. Jonkun mielestä tässä ei varmasti ole mitään vikaa, mutta mun mielestä jos maksaa 90euroa bleiseristä ja se hajoaa toisella käyttökerralla on asiakas oikeuttu saamaan uusi tuote tilalle, eikä mitään korjattua!
Ääh, kun pisti savut sauhuamaan korvista! ;D